REKLAMAČNÍ ŘÁD

Při koupi našeho zboží je třeba si uvědomit, že se jedná o bižuterní výrobek. Z toho důvod nelze záruční dobu dle zákona slučovat s životností šperků, respektive s běžným opotřebením.

Záruční lhůta se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (jako např. odření, poškrábání, přetržení nebo jiné mechanické poškození). Práva ze záruky lze uplatnit pouze na závady výrobního charakteru. Za vady zapříčiněné přepravcem nenese prodávající odpovědnost.

Pokud dodané zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vykazuje vady, má zákazník právo uplatnit reklamaci. Doporučujeme zákazníkům, aby z důvodu lepší prokazatelnosti reklamaci uplatnili písemně (např. e-mailem – info@simplymakki.cz).  Je-li zboží zasíláno poštou, doporučujeme ho opatřit vhodným obalem, aby nedošlo k jeho poškození. Doporučujeme zaslat doporučeně a pojištěné. Spolu s vrácením zboží je třeba také prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího např. přiložením kopie prodejního dokladu či jiným hodnověrným způsobem. Před odesláním zboží doporučujeme sdělit případný záměr zboží reklamovat e-mailem na info@simplymakki.cz.

Místo uplatnění reklamace: 
Martin Mitas
Toužimská 14
323 00 Plzeň

Prodávající nebo jím pověřený pracovník posoudí reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby, potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Pokud si přejete odstoupit od smlouvy, doporučujeme použít náš formulář:

PDF

DOCX

Aktualizuji…
  • Žádné produkty v košíku.